ورود ام وی ام X55 پرو به بازار ایران
1402/08/29 ساعت 00:30:12

ورود ام وی ام X55 پرو به بازار ایران

ام وی ام X55 پرو یکی از محصولات کمپانی چری است که نسخه ی جدیدی از ام وی ام X55 می باشد. ام وی ام X55 پرو نسخه فیس لیفت شده و تغییر پیدا کرده ی نسخه قدیمی تر می باشد که برای جبران کاستی های نسخه قدیمی وارد بازار شده است. بعد از این که ام وی ام X55 نتوانست انتظارات مشتریان را برآورده کند نسخه فیس لیفت شده آن وارد بازار شد. ام وی ام X55 پرو در واقع نسخه پیشرفته تر از مدل قبلی می باشد که تغییرات زیادی از نظر ظاهری، طراحی داخل کابین و همچنین فنی در آن به وجود آمده است. در قسمت جلو ام وی ام X55 پرو جلو پنجره کاملاً تغییر پیدا کرده و حالت اسپرت تری برای خودرو ایجاد کرده است. در قسمت داخلی نیز داشبورد آن طراحی مدرن تری دارد و آپشن های مختلفی به آن اضافه شده که در ابتدای ورود به این خودرو کاملاً حس یک خودروی جدید و اسپرت را به افراد منتقل می کند. 


ام وی ام X55 پرو


ام وی ام X55 پرو، جدیدترین خودروی چری در ایران

از نظر فنی در ام وی ام X55 پرو گیربکس جدیدی اضافه شده که به صورت 9 سرعته شبیه سازی شده است. این گیربکس نسبت به نسخه قبلی اقتصادی تر است و هزینه نگه داری کمتری دارد. علاوه بر این قدرت موتور ام وی ام X55 پرو افزایش پیدا کرده و همین امر باعث بهبود عملکرد فنی آن گردیده است. فضاسازی داخل کابین ام وی ام X55 پرو اما باز هم کاستی هایی دارد. نکته مثبتی که در مورد خودروهای کمپانی چری وجود دارد این است که توانستند نسبت به شرایط و کیفیت سوخت داخلی ایران سازگاری های زیادی را پیدا کنند و یکی از خودروهای مناسب می باشند. در مورد خودرو ام وی ام X55 پرو شاید نکته منفی که وجود دارد وضعیت هندلینگ آن می باشد. بکار بردن سیستم تعلیق ساده در قسمت پشت خودرو به جای سیستم مولتی لینک باعث شده تا این خودرو در مسیرهایی که پیچ و خم زیادی دارد فرمان پذیری خوبی نداشته باشد. اما داشتن ویژگی هایی مثبت که باعث شده ام وی ام X55 پرو یک خودرو خانوادگی با امکانات زیاد باشد و بیشتر نقاط منفی این خودرو را کم رنگ کرده است.

 داشتن سیستم کنترل پایدار هوشمند سبب گردیده تا کنترل خودرو برای راننده راحت تر باشد. خودروهای چینی مثل: ام وی ام X55 پرو از نظر ظاهری طراحی جذابتری نسبت به خودروهای تولید داخل دارند. همچنین امکانات و آپشن هایی که در آن ها وجود دارد در سطح مناسبی است و انتظارات مشتریان را پاسخ می دهد. در حالی در خودروهای داخلی اکثر این آپشن ها وجود ندارد. طراحی کلی ام وی ام X55 پرو در سطح خودروهای اروپایی می باشد و از نظر ظاهری جذابیت بالایی دارد. یکی از نکات خوب خودروهای چینی این است که نمایندگی و خدمات پس از فروش در داخل ایران دارند و بیشتر قطعات یدکی در بازار داخلی لوازم یدکی یافت می شود. همچنین تنوع مدل های آن ها زیاد است و افراد با بودجه های مختلف می توانند آن ها را خریداری کنند.


طراحی داخلی ام وی ام X55 پرو

طراحی داخل کابین ام وی ام X55 پرو به این صورت است که تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی کرده است. با ورود به داخل این خودرو داشبورد باریک که دارای خطوط کرومی است را می بینید که نمای جذابی را ایجاد کرده است. در قسمت وسط داشبرد مانیتور بزرگی وجود دارد که همانند تبلت می باشد. وجود نمایشگر بزرگ در کنار پنل لمسی سیستم تهویه کاملاً نمای مدرن و اسپرت برای خودرو ایجاد کرده اند. در حالت کلی طراحی داشبورد ام وی ام X55 پرو کاملاً حالت مینیمال دارد و سعی شده از دکمه ها با طراحی ساده استفاده شود. به کار بردن نوارهای قرمز و تزیینات قرمز رنگ در روکش صندلی ها فضای داخل کابین را از حالت ساده خارج کرده است. داخل کابین ام وی ام X55 پرو خیلی فضای جادار و بزرگی ندارد. کیفیت متریالی که در داخل کابین ام وی ام X55 پرو به کار رفته پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی داشته است. 


مشخصات ام وی ام X55 پرو


قرار دادن اهرم دنده در جلوی پنل لمسی سیستم تهویه کاملا شبیه خودروهای اروپایی می باشد. پنل شارژ بی سیم تلفن همراه کاملا در دسترس راننده قرار گرفته است و طراحی متفاوتی دارد. به کار بردن فرمان دی کات و صفحه کیلومتر جدید داشبرد ام وی ام X55 پرو را هیجان انگیز کرده است و کاملا حس اسپرت به راننده می دهد. در مورد فضای داخل کابین کاملا با ام وی ام X55 معمولی یکسان است و هیچ تفاوتی ندارد.و انتظار می رود ام وی ام X55 پرو بتواند جایگاه خوبی با این طراحی داخلی در بازار کسب کند. این خودرو می تواند رقیب خوبی برای خودروهای هم سطح خود باشد. نکته ی خوبی که درباره طراحی داخلی ام وی ام X55 پرو وجود دارد این است که هیچ تزیینات اضافی در آن به چشم نمی خورد و همین امر داخل کابین آن را خیلی چشمگیر کرده است.  

کلیه عناصر داخل کابین ام وی ام X55 پرو ظرافت خوبی دارند و متناسب با یکدیگر هستند. کلیدهای اضافی در ام وی ام X55 پرو حذف شدند و از پنل های لمسی به جای آن ها استفاده شده است. کیفیت متریال داخل کابین این خودرو نسبت به خودروهای چینی دیگر مرغوبیت بهتری دارد و نظر مخالفان را به خود جلب کرده است. داخل کابین ام وی ام X55 پرو با اینکه فضای زیادی ندارد ولی خیلی خوب فضاسازی شده است و انتظارات خریداران را از یک خودروی خانوادگی ام وی ام پاسخگو است. ام وی ام X55 پرو، برای افرادی که به دنبال یک خودرو خوش چهره و خانوادگی هستند که قیمت مناسبی در کنار کیفیت عالی داشته باشد بهترین گزینه است. 


طراحی ام وی ام X55 پرو

طراحی بدنه ام وی ام X55 پرو مخصوصاً در قسمت جلو پنجره و چراغ ها باعث تغییر زیاد این خودرو شده است. در واقع طراحان کمپانی چری توانستند به کمک جلو پنجره ی کهکشانی کاملاً چهره جدیدی برای این خودرو ایجاد کنند و نمای آن را کاملاً اسپرت و مدرن کنند. بیشترین تغییرات نسخه فیس لیفت شده مربوط به نمای رو به روی این خودرو می باشد. سپر جلو و جلو پنجره نسبت به نسخه قبلی کاملا تغییر کردند و با فرم آن ها با هم هماهنگ است. در قسمت چراغ های جلو تنها تفاوت در کاسه چراغ می باشد که مدل آن تغییر پیدا کرده است. دفیوزر و ورودی های هوا شکل جدیدی به خود گرفته اند. در نمای جانبی تغییرات کمتری نسبت به نسخه قبلی احساس می شود. ولی به کار بردن خطوط حجم دهنده باعث برجسته شدن برخی قسمت های بدنه شده است و نمای جانبی را جذابتر نشان می دهد.


قیمت ام وی ام X55 پرو


رینگ های ام وی ام X55 پرو نیز طراحی جذاب تری دارند و از کلیپرهای قرمز در قسمت پایین بدنه استفاده شده که باعث شده است این خودرو نمای اسپرت به خود بگیرد و با رنگ قرمز پلاستیک اطراف خودرو کاملا هماهنگ است. در قسمت پشت نیز استفاده کردن از دفیوزر سپر عقب توانسته نمایی کاملاً متفاوتی برای پشت این خودرو ایجاد کند. کلا تغییرات قسمت پشت خودرو خیلی نامحسوس است و چیز زیادی به چشم نمی خورد ولی چراغ های عقب طراحی جدیدتری نسبت به قبل پیدا کرده اند. در حالت کلی ام وی ام X55 پرو را می توان یک خودروی جذاب دانست که نکات مثبت زیادی در آن وجود دارد و می تواند نظر علاقه مندان به خودروهای کمپانی چری را به خود جلب کند. این روزها بیشتر خودروهای چینی در طراحی بدنه پیشرفت زیادی کرده اند و توانستند با خودروهای اروپایی و کره ایی رقابت کنند.


امکانات و آپشن های ام وی ام X55 پرو

امکانات و آپشن هایی که در ام وی ام X55 پرو به کار رفته شامل استارت دکمه ای، دوربین 360، روکش چرمی، سانروف، تنظیم برقی صندلی ها، حالت رانندگی اقتصادی و اسپرت، کیسه هوای جانبی، چراغ های اتولایت که دارای آپشن دی لایت می باشند، سیستم ترمز چهارچرخ دیسکی، سیستم تهویه مطبوع خودکار می باشد. همچنین دارای کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، سنسور دنده عقب و سنسور فشار باد لاستیک ها می باشد. سیستم ترمز ام وی ام X55 پرو مجهز به سیستم توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و کالیپر قرمز می باشد. 


آپشن های ام وی ام X55 پرو


سیستم روشنایی ام وی ام X55 پرو به آپشن های اتولایت، دی لایت، چراغ مه شکن عقب، چراغ بدرقه و نور پردازی هفت رنگ داخلی مجهز است. سیستم فرمان ام وی ام X55 پرو دارای نیروی کمکی برقی، روکش چرمی و حساس به سرعت است. سیستم صوتی این خودرو از نوع شش اسپیکر می باشد که مانیتور ده اینچی لمسی دارد. سیستم ایمنی ام وی ام X55 پرو دارای چهار ایربگ در قسمت جلو و عقب و همچنین ایربگ های جانبی می باشد. امکانات دیگری مثل: کول باکس، گرمکن صندلی جلو، آینه بغل برقی همراه با گرمکن، روکش چرمی صندلی ها و سانروف نیز وجود دارد. رقبای ام وی ام X55 پرو در بازار داخلی شامل های هایما اس 5 و جک اس 5 می باشد.


مزایا ام وی ام X55 پرو

این خودروی تازه وارد که یکی از محصولات خوب چری است که دارای نقاط مثبت زیادی می باشد. اولین نکته مثبت درباره ام وی ام X55 پرو که می توان بیان کرد درباره عملکرد فنی این خودرو می باشد. با این که ام وی ام X55 پرو از خودروهای جدید است اما دارای پیشرانه ی یک و نیم لیتری می باشد و جعبه دنده آن از نوع 9 سرعته است که باعث شده تا دارندگان خودرو نگرانی درباره نگه داری و سرویس آن نداشته باشند. جعبه دنده فوق العاده ام وی ام X55 پرو باعث شده تا هزینه های نگه داری آن کاهش یابد. پیشرانه ی قدرتمند ام وی ام X55 پرو یکی از نقاط مثبت آن است که باعث شده تا شتاب بالایی داشته باشد و بتواند آن را در کمترین زمان ممکن شتاب صفر تا صد را طی کند. ویژگی مثبت بعدی درباره ام وی ام X55 پرو این است که در داخل کابین آن از متریال با کیفیتی استفاده شده است و نسبت به خودروهای دیگر چری از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است.


خودرو ام وی ام X55 پرو


امکانات و آپشن های قابل قبول در آن وجود دارد و نسبت به رقبای خود در سطح بالاتری قرار می گیرد. طراحی ظاهری ام وی ام X55 پرو کاملاً حرفه ای و جذاب می باشد. همچنین به خوبی قسمت های مختلف خودرو با یکدیگر متناسب می باشد. این کراس اوور شهری نسبت به دیگر خودروهای وارداتی قیمت مناسب تری در کنار آپشن ها و امکانات رفاهی زیاد دارد و همین امر باعث شده تا بیشتر مورد توجه دوستداران خودروهای چینی قرار بگیرد. از مزایای دیگر ام وی ام X55 پرو می توان به سواری نرم و راحت آن اشاره کرد. همچنین قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X55 پرو در بازار داخلی به راحتی یافت می شود. نکات منفی که درباره ام وی ام X55 پرو وجود دارد این است که پیشرانه ی آن نسبت به کیفیت سوخت حساسیت زیادی دارد و سیستم هندلینگ آن در مسیرهای پرپیچ و خم ضعیف است.

با توجه به اینکه قیمت خودروها خیلی سریع رو به افزایش است در حال حاضر ام وی ام X55 پرو رقیبانی مانند جک S5 و هایما S5 دارد. البته این دو خودرو با توجه به بدنه و کابین بزرگتری که دارند که از ام وی ام X55 پرو قوی تر به نظر می رسند ولی قیمت گذاری درست این خودرو می تواند آن را موفق تر کند. ام وی ام X55 پرو یکی از خودروهای جدید و لوکس محسوب می شود که برای خانواده های پر جمعیت که به دنبال یک خودرو با امکانات و قیمت مناسب هستند انتخاب خوبی است. شرایط فروش نیز می تواند در بازار ام وی ام X55 پرو موثر باشد. اما وجود نمایندگی های فراوان در شهرهای مختلف یکی از نکات خوب درباره خودروهای چری است که خیلی از خریداران به آن توجه می کنند. 



مقالات مرتبط

© Copyright 2019 All Rights Reserved

secured