چرا پژو 2008 در تست گوزن نا موفق بود
1401/06/16 ساعت 12:18:10

چرا پژو 2008 در تست گوزن نا موفق بود

پژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در کمپانی مشترک ایران خودرو و پژو طراحی و عرضه شده است هم چنین این خودرو به عنوان اولین کراس اوور در کشورمان شناخته شده و با یک پیشرانه بسیار قوی و خاص از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و فروش قابل توجهی را به دست آورده است. که پیشرانه این خودرو به عنوان قوی ترین پیشرانه در میان 7 موتور دیگر به شمار می رود. با توجه به استقبال قابل توجه مشتریان از این محصول، کمپانی ایران خودرو با بهره مندی از پیشرفته ترین فناوری و تکنولوژی و با همکاری شرکت پژو توانست این خودرو را با موتور قدرتمند 1.6 توربوشارژ طراحی و عرضه بازار نماید.

این خودرو برای اولین بار به عنوان محصولی از کمپانی پژو در ایران با ساختاری به روز و جدید شناخته شد و در حال حاضر نیز با افزایش تقاضا برای ثبت نام برای خرید این دستگاه ماشین لوکس و شیک می باشیم. این خودرو از فناوری های روز دنیا طراحی شده که نسل جدید آن را در سال 2016 مشاهده کرده ایم که در بیش 70 کشور بیش از 242 هزار باب دستگاه خودرو به فروش رسیده است. در حالت کلی می توان گفت خرید و فروش این خودرو در اروپا در مقایسه با نسل قبلی بیش از 13 درصد افزایش یافته است.

پژو 2008 در اوایل سال 2017 با فروش 80 هزار دستگاه و رشد 18 درصدی نسب به سال گذشته از فروش بالایی برخوردار بود که با توجه به بهره مندی از قطعات و متریال های به روز و با کیفیت سبب جلب توجه بسیاری از مخاطبان شده به گونه ای که در حال حاضر این خودرو به عنوان بهترین خودرو پژویی در کشورمان شناخته شده است و نسب به سایر برندها و مدل ها از تقاضای خرید قابل توجهی برخوردار می باشد. بهره مندی از استاندارد های باکیفیت بین المللی در ساخت این خودرو و تجهیزات بی نظیر در طراحی داخلی و بیرونی آن از جمله دلایل اصلی جذب مشتریان به سوی این خودرو می باشد.

 پژو 2008 اتوماتیک

پژو 2008 جدید


قیمت پژو ۲۰۰۸ کارخانه

پژو 2008 یک خودروی خانوادگی چندکاره می باشد که با داشتن ویژگی ها و مزیت های متنوعی توانسته است در ایران بالاترین سطح فروش را در دست داشته باشد. افراد می توانند با انتخاب و تقاضای خرید این خودرو تجربه رانندگی خوبی را در این کلاس از خودرو کمپانی پژو به دست آورد چرا که موتور پیشرفته و تکنولوژی به روز به کار رفته در ساختار این دستگاه ماشین تجربه بسیار جذاب و بی نظیری را برای مخاطبان به دنبال خواهد داشت.

سیستم پیشرانه و انتقال قدرت پژو 2008 بهترین نمونه موجود بوده و بهترین پژویی می باشد که در ایران تولید و عرضه می گردد. تکنولوژی آی کاک پیت این خودرو بهترین دید از مقابل را برای راننده به دنبال داشته و در این راستا با قرار دادن اطلاعات کلیدی در مقابل چشمان راننده سبب ایجاد تمرکز بالا در طی مسیر می شود که در نتیجه این امر احساس بسیار راحتی را به راننده القا نموده و فرمان پذیری خودرو را برای مخاطب لذت بخش می کند.

تنها موردی که برای اکثریت جای سوال میباشد نرخ قیمت این خودرو بوده و برخی با تصور اینکه امکانات و تکنولوژی به روز استفاده شده در این تیپ از خودروی پژو سبب افزایش نرخ قیمت آن خواهد شد که در مقابل آن می توان بیان کرد قیمت مشخص شده برای پژو 2008 نسبت به فناوری به روز و تجهیزات به کار رفته در آن بسیار مناسب و معقول می باشد. مخاطبان و خریداران می توانند به دنبال خرید این دستگاه خودروی لوکس پژویی با کسب اطلاعات دقیق از ساختار، مشخصات فنی، کیفیت متریال و قطعات استفاده شده در طراحی داخلی و بیرونی و ... به ارزش واقعی ماشین مدنظر خود پی ببرند.


پیشنهاد مطالعه : آشنایی با خودرو هایما S7



مزایا پژو 2008

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره نمودیم پژو 2008 از تکنولوژی آی. کاک پیت بهره مند بوده که این فناوری دارای ویژگی هایی از جمله چابکی، دید کامل، انعطاف و ایمنی خودرو می باشد. این تکنولوژی از 3 عنصر به بیان زیر تشکیل شده است:

-         فرمان اسپرت به منظور انتقال حس جاده به مخاطب، بازه حرکتی بیشتر در مانورهای رانندگی، حلت نشستن راحت، کاهش میزان زاویه بازوها

-         آمپر هدآّ نوآورانه به منظور جانمایی بالاتر

-         مانیتور 7 اینچی برای کنترل سیستم مولتی مدیا، دوربین دنده عقب و MIROOR SCREEN

پژو 2008 دارای مزیت های بسیار بوده که این موارد هر یک تاثیر قابل توجهی را در جلب توجه مخاطبان داشته است که از جمله این مزایا می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

-         صفحه نمایش 7 اینچی رنگی لمسی با کنترل های روی فرمان

-         2 بلندگو در جلو

-         آینه های جانبی با امکان تاشوندگی برقی و برف پاک کن و شیشه شوی عقب

-         2 عدد توییتر

-         محفظه داشبورد خنک شونده

-         چراغ های عقب ال ای دی با الهام از پنجه شیر

-         چراغ های مه شکن هوشمند در پیچ ها

-         روشنایی روز دی لایت

 

 قیمت پژو 2008

مشخصات پژو 2008



معایب پژو 2008

استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در ساخت و طراحی پژو 2008 باعث شده است که این خودرو دارای نقاط قوت بسیاری باشد که به دنبال آن نمی توان از یک سری نقص و عیب های این خودرو چشم پوشاند که از جمله معایب پژو 2008  می توان به موارد زیر پرداخت:

-         فضای سرنشین عقب در این خودرو کافی نمی باشد که این مورد یکی از معایب ارثی در خانواده پژو بوده و متاسفانه در این تیپ از کمپانی پژو نیز مشاهده می شود. نشستن افراد بلند قد در فضای عقب کابین بسیار سخت می باشد و برای خانواده های پرجمعیبت گزینه مناسبی نخواهد بود.

-         نداشتن آپشن دو دیفرانسیل: افرادی که به سیستم دو دیفرانسیل علاقه مند هستند متاسفانه با خرید و انتخاب این خودرو از داشتن این امکانات معذور خواهند بود. با توجه به اینکه سیستم دو دیفرانسیل در شتاب گیری ها، چرخ ها را به بیشترین کشش و داشته و در نتیجه سبب افزایش ایمنی خودرو می شود در خودروی پژوی 2008 وجود ندارد.

-         ابعاد این خودرو از آنچه که در تصور مخاطبان می باشد بسیار کوچکتر است از این رو خبری از ابهت کراس اورها در آن نبوده و افرادی که به این موضوع اهمیت بسیاری می دهند از این گزینه در انتخاب پژو ناامید خواهند شد.

 بررسی مشخصات پژو 2008

پژو 2008 تحولی بسیار عمیق در فروش خودرو در ایران به دنبال داشته است که از مارس 2013 تا مارس 2016 این خودرو بدون تغییر برجسته در ظاهر آن با فروش قابل توجهی عرضه شده است. و در حال حاضر این خودرو با پیشرانه پربازده و کم مصرف از طرفداران بسیاری برخوردار شده است که با توجه به مشخصات فنی با کیفیت و کیفیت طراحی به روز در میان خریداران و فروشندگان محبوب واقع شده است طراحی بیرونی این خودرو از جمله سپر خودرو، گلگیر خودرو، درب صندوق خودرو و کاپوت خودرو از جمله بخش های بی نظیر و چشمگیر این پژوی لوکس می باشد.

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 1598 سی سی

تنفس موتور: توربوشارژ

حداکثر قدرت: 163  اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 240 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

جعبه دنده: 6 سرعته خودکار

حداکثر سرعت: 196 کیلومتر در ساعت

وزن: 1245 کیلوگرم

فاصله بین دو محور: 2538 میلیمتر

حجم باک: 50 لیتر

مصرف سوخت ترکیبی: 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر

 

پژو 2008 جدید

 پژو 2008 اتوماتیک


پیشنهاد مطالعه : آشنایی با خودرو بایک X25



مقالات مرتبط

© Copyright 2019 All Rights Reserved

secured