بررسی کامل ضعف های بسترن B30
1401/06/16 ساعت 12:41:57

بررسی کامل ضعف های بسترن B30

خودروی بسترن B30 یکی از محصولات جدید کمپانی فاو بوده و در سال 2015 طراحی و عرضه بازار چین شده این خودروی چینی به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین سواری های شرکت فاو شناخته شده است. همانطور که می دانید این شرکت بزرگترین و نخستین کمپانی تولید کننده خودرو با همکاری شرکت های متعدد از جمله فولکس واگن، جنرال، موتورز، آئودی و ... توانسته است فعالیت های بسیار موفق آمیزی را به دست آورده و در حال حاضر با تقاضای بسیار بازار در رده های اول فروش خودرو در سطح جهانی مواجه می باشد.

این خودرو با بهره مندی از فناوری و تکنولوژی به روز با گیربکس اتوماتیک طراحی شده و در تست های جاده ای با طی کردن بیش از 3 میلیون کیلومتری توانست 516 تست عملکردی را با موفقیت پاس نماید.

خودروی بسترن B30 دارای امکانات و آپشن های متعددی بوده و در مقایسه با رقبا و سایر خودروهای لوکس و مدرن از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد که این نشان دهنده عملکرد و کیفیت بالای این خودرو بوده و توانسته است در اولویت انتخاب اغلب مخاطبان و مشتریان قرار گیرد. طراحی این خودرو در کنار سادگی و غیر تجملاتی بودنش از ظاهری بسیار لوکس و اسپرت برخوردار بوده و با خطوط عضلانی و خطوطی کشیده شده در چراغ هایش به چشمان شاهین همانند شده است و در جلوی پنجره مشکی رنگ کروم و براق تعبیه شده است که این موارد جزئی به تنهایی بر شیک و زیبا بودن این خودرو افزوده است.

ارتفاع این خودرو نسبت به بی 50 تا حدودی بیشتر به نظر می رسد که از نمای نزدیکتر می توان به این اختلاف پی برد. در طراحی چراغ های عقب و درب صندوق خودرو انسجام با بدنه رعایت شده است و مورد جالب و بسیار چشمگیری در این بخش ارائه نداده است اما در حالت کلی طراحی عقب خودرو نیز با ساده بودنش به جذابیت بی 30 افزوده است.



مزایای بسترن بی 30

خودروی بسترن B30

خودروی بسترن B30 با حساسیت در طراحی داخلی و بیرونی به عنوان اسپرت بودن و بهره مندی از ظواهر لوکس و مدرن کاملا در میان خریداران محبوب گشته است که دقیقا همین نقطه است که بسترن بی 30 قافیه را به دیگر رقبای خود واگذار نموده و مخاطبان با حضور در کابین این خودرو احساس خواهند کرد که در داخل یکی از خودروهای ژاپنی قرار گرفته اند.

طراحی فرمان سه پرده قدیمی، داشبورد عاری از هرگونه طراحی پیچیده و تخت بودن داشبورد از جمله مواردی می باشد که در وهله اول نظر هر فردی را به خود جلب می کند. طراحی سپر خودرو در ویوی جلویی بسیار شیک و چشمگیر می باشد که در زیر چراغ های جلویی خودنمایی می کند کل ظاهر این خودرو اعم از کاپوت خودرو که بخش بزرگی از بدنه را تشکیل میدهد بسیار منحصر به فرد و جذاب بوده و نمی توان ایراد بزرگی را برای طراحی بیرونی آن شناسایی نمود. در ادامه به بررسی مشخصات فنی خودروی بسترن B30 می پردازیم:

-          قدرت: 107 اسب بخار

-          گشتاور: 155 نیوتون

-          شتاب: 12.6 ثانیه

-          سرعت: 170 کیلومتر بر ساعت

-          حجم موتور: 1.6 لیتر

-          پیشرانه: 4 سیلندر

-          گیربکس: 6 دنده اتومات با حالت اسپرت

-          محور محرک: دیفرانسیل جلو

-          نوع شاسی: یکپارچه

-          طول: 4625 میلی متر

-          عرض: 1790 میلی متر

-          ارتفاع: 1500 میلی متر

-          حجم باک: 50 لیتر

بررسی قیمت خودروی بسترن B30


پیشنهاد مطالعه : 7 کلید لکسوس چیست


یکی از مواردی که تاثیر قابل توجهی در کسب 5 ستاره ایمنی خودروی بسترن B30 داشته است بهره مندی از فولاد با استحکام و ساختار 3H در بده این دستگاه ماشین می باشد که به دلیل بهره مندی از فناوری به روز در طراحی آن جذب انرژی ناشی از ضربه وارده شده و باقی بخش های آن از فرم اصلی خارج نخواهند شد. با توجه به این مورد ذکر شده در راستای آن می خواهیم درباره نرخ قیمت خودروی بسترن B30 صحبتی داشته باشیم

بدون تردید برای بسیاری از مخاطبان و خریداران جای سوال بوده و اغلب با ذهنیت اینکه کیفیت عالی تولید و طراحی این ماشین در نرخ آن تاثیر مستقیمی خواهد داشت از انتخاب و حتی بررسی مشخصات سایر آن امتناع می کنند. رنج قیمت خودروی بسترن B30 در مقایسه با رقبای خود بسیار مناسب و ارزان بوده و در مقایسه با کیفیت و قطعات استفاده شده و تکنولوژی بهره مندی در ساخت آن به جرات می توان گفت قیمت پایینی را دارا می باشد از این رو می توان به یکی از مهمترین دلایل پر تقاضا و پرفروش بودن این خودرو کمپانی فاو پی برد.

 

خودرو بسترن بی 30



مزیت های خودروی بسترن B30


خودروی بسترن B30 از امکانات رفاهی بالایی برخوردار بوده که از جمله این آپشن ها می توان به پوشش چرمی صندلی و فرمان، سیستم جلوگیری از عقب رفتن خودرو در سربالایی ها، سنسور دنده عقب، فرمان برقی با دکمه های کنترلی، کروز کنترل، سانروف خودرو  آینه های تاشوی برقی و سیستم صوتی با 6 بلندگو اشاره نمود. مزیت های بسیار بی 30 از عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان و فروش بسیار آن بوده و بهره مندی از استاندارد آلایندگی یورو 5 از جمله این مزیت ها می باشد که به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر به میزان 6 لیتر بنزین مصرف می کند.

البته این موضوع اهمیت چندانی را برای هموطنانمان ندارد چرا که در ما در تهیه بنزین یورو  نیز به صورت موفق آمیز عملکرد نداشته ایم. کیفیت طراحی و سیستم فنی خودروی بسترن B30 بسیار حرفه ای اجرا شده و در مقایسه با دیگر خودروهای لوکس و به روز کمپانی ها معروف در اوایل لیست پرفروش ترین خودروهای امروزی به ثبت برسد. از جمله دیگر مزیت های خودرو بسترن بی 30 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          آینه های جانبی گرمکن دار

-          سیستم صوتی دی وی دی

-          بلوتوث

-          آینه الکتروکرومیک هوشمند

-          سانروف برقی

-          صفحه نمایش 7 اینچ

-          دکمه استارت

-          کی لس

-          سیستم کنترل پایداری

-          سیستم کنترل کشش

-          ظرفیت 80 لیتری

-          کابین پلاستیکی

-          کنترل حرکت از روی تپه ها


معایب بسترن B30


خودروی بسترن B30 در کنار تمامی مزیت ها و آپشن هایی که دارا می باشد یک سری معایب و ایراداتی را نیز داشته که برخی از این موارد سبب صرف نظر و کنسلی سفارش مشتریان می باشد. استفاده از قطعات پلاستیکی در کابین از جمله این موارد بوده و باعث تصور منفی بسیاری از مخاطبان از کیفیت خودرو می شود. از نظر اغلب کاربران نمای بیرونی خودرو از جلوه خاض و چشمگیری برخوردار نمی باشد که دلیل این امر سادگی آن بوده و از کمترین طراحی و پیچیدگی در ظاهر خود استفاده کرده است.

اما در حالت کلی می توان گفت خودروی بسترن B30 از چهره زیبا و تهاجمی برخوردار بوده و اغلب جوان پسند می باشد و در اولویت خرید رده سنی پایین در خانم ها و آقایان قرار می گیرد. رینگ های این ماشین از نوع 16 اینچی بوده و از طراحی پنج پر ساده بهره مند می باشند . چراغ های عقب خودرو حالت اخم آلود داشته و در مقایسه با نمای جلویی نسبتا بزرگ می باشد و به گونه ای می توان گفت طراحی عقب خودرو با نمای روبه رو قابل قیاس نبوده و اغلب مورد پسند واقع قرار نمی گیرد.

گلگیر خودرو و سپر عقب آن طراحی بسیار ساده داشته و در بخش زیرین آن یک قطعه پلاستیک سیاه تعبیه کرده اند که در انتهای آن چراغ های شب نما را می توان مشاهده کرد.

 

 معایب بسترن b30

معایب بسترن B30


مقالات مرتبط

© Copyright 2019 All Rights Reserved

secured