عجله ای برای خرید چانگان CS35 نداشته باشید!
1401/06/16 ساعت 12:20:37

عجله ای برای خرید چانگان CS35 نداشته باشید!

چانگان CS35 از نظر کیفیّت ساخت و  چراغ جلو چانگان و تجهیزات اوّلیه گام‌های مثبتی را نسبت به سایر اتومبیل‌های چینی موجود در بازار‌های داخلی برداشته است و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا برای طرّاحی و ساخت این خودرو موجب تبدیل شدن آن به یکی از مناسب‌ترین خودروهای کراس اوور در داخل ایران شده است. این اتومبیل در چند سال گذشته توسّط شرکت خودروسازی سایپا روانه‌ی بازار شده است و با استقبال مناسبی از جانب خریداران مواجه گردیده است و از این جهت قصد داریم تا در ادامه نکات مهمّی را در رابطه با چانگان CS35 به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیش از پیش با ویژگی‌های بارز این اتومبیل زیبا و جذّاب آشنا سازیم.

 چانگان CS35 یکی از نظر طرّاحی در سطح مناسبی قرار دارد




آپشن های بکار رفته در چانگان CS35

چانگان CS35 از نظر طرّاحی حرف‌های جدیدی را برای گفتن ندارد ولی استفاده از الگوهای مناسب در فرایند ساخت آن موجب جذّابیت بیش از حد این خودرو در مقایسه با سایر اتومبیل‌های چینی شده است. چراغ خودرو چانگان CS35 بسیار شبیه به چراغ اسپورتیج 2008 می‌باشد و از حجم و اندازه‌ی مناسبی برخوردار است و زیبایی آن موجب کامل شدن نمای روبرویی این خودرو شده است. سپر خودرو چانگان CS35 تفاوت چندانی را با سپر سایر خودروهای آسیایی ندارد ولی استفاده‌ی درست از الگوهای مختلف برای ساخت کاپوت خودرو و چراغ‌های مه شکن این خودرو موجب شده است تا این سپر جذّاب‌تر و زیبا‌تر به نظر برسد و بتواند نظر مساعد خریداران را جلب کند.

همچنین‌، الگوهای استفاده شده در ساخت شیشه خودرو چانگان CS35 مناسب به نظر می‌رسند و محل تلاقی شیشه این خودرو با کاپوت و ستون‌های جلویی به خوبی درزگیری و طرّاحی شده‌اند و این ویژگی نشان دهنده‌ی توجّه ویژه‌ی سازندگان این اتومبیل به جزئیّات است.این خودرو از نمای جانبی نیز دارای جذّابیت‌های فراوانی می‌باشد و استفاده از یک برجستگی طولانی که از روی دستگیره‌های خودرو نیز عبور می‌کند موجب افزایش حسّ اسپرت بودن این خودرو شده است. گلگیر خودرو چانگان CS35 نسبت به گلگیر سایر تولیدات چینی از برجستگی بیشتری برخوردار است و با رینگ‌های 17 اینچی این اتومبیل سازگاری بالایی را دارد و توانسته است تا توجّه خریداران را به خود جلب نماید.

زیبایی‌های چانگان CS35 از نمای عقبی بیش از پیش آشکار می‌شوند و می‌توان مشاهده کرد که در ساخت چراغ‌های عقبی این خودرو از الگوهای اتومبیل‌های کره‌ای استفاده شده است ولی این مسئله نه تنها موجب افت زیبایی قسمت عقبی خودرو نشده است، بلکه جزئیّات سپر پشتی چانگان CS35 را بیش از پیش نمایان کرده است.استفاده از یک خط برجسته در طرّاحی نمای جانبی این خودرو موجب افزایش جذّابیت آن شده است


فضای کابین چانگان CS35 چطور است ؟

با وارد شدن به فضای کابین چانگان CS 35 متوجّه خواهید شد که طرّاحان کمپانی چانگان در ساخت قسمت‌های مختلف فضای کابین این اتومبیل دقّت فراوانی را صرف کرده‌اند و موفّق به تولید خودرو‌یی زیبا و کاربردی شده‌اند. اگرچه پنل مرکزی این خودرو شباهت بسیاری را به پنل مرکزی اسپورتیج‌های قدیمی دارد ولی در ساخت این پنل از مواد اوّلیه مناسبی استفاده شده است و این موضوع نقش بسیار پر رنگی را در استقبال مشتریان از این اتومبیل بر عهده داشته است.

اوّلین نکته‌ی بارزی که در رابطه با فضای کابین چانگان CS35 وجود دارد این است که در ساخت صندلی‌های این خودرو از چرم باکیفیّتی استفاده شده است و این ویژگی موجب افزایش راحتی این صندلی‌ها شده است. همچنین، کنترل کننده‌های قسمت‌های مختلف خودرو با نظم و ترتیب مناسبی در قسمت میانی پنل مرکزی این اتومبیل قرار گرفته‌اند و استفاده از نور پس زمینه موجب زیبایی این قسمت از خودرو شده است. از دیگر ویژگی‌های فضای کابین چانگان CS35 می‌توان به فرمان بسیار زیبای این خودرو اشاره کرد و استفاده از یک صفحه کیلومتر اسپرت باعث افزایش جذّابیت این قسمت شده است و فروش این اتومبیل جذّاب را تحت تاثیر قرار داده است.

در کل، نمی‌توان فضای کابین چانگان CS35 را آرمانی و خلّاقانه توصیف کرد ولی استفاده‌ی درست از الگوهای مناسب موجب شده است تا فضای کابین این خودرو راحتی بالایی را برای سرنشینان فراهم نماید و مسافرت‌های طولانی مدّت با این اتومبیل موجب خستگی سرنشینان نشود.در ساخت فضای کابین چانگان CS35 از مواد اوّلیه قابل قبولی استفاده شده است


خودرو چانگان

 

بررسی مشخصات کامل چانگان CS35

چانگان CS 35 همچون تمامی خودروهای چینی از نظر مشخّصات فنّی چنگی به دل نمی‌زند و این مسئله موجب فراموش شدن زیبایی ظاهری این خودرو شده است. این اتومبیل به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهّز است و برخلاف اتومبیل‌های کراس اوور مطرح‌تر یک خودروی دیفرانسیل جلو محسوب می‌شود و این ویژگی برای خودرویی که تنها 123 اسب بخار انرژی را در 6000 دور در دقیقه تولید می‌کند چندان جالب نیست. در ساخت قطعات یدکی چانگان CS35 از جمله گیربکس یک جعبه دنده‌ی 4 سرعته و اتوماتیک استفاده شده است و این ویژگی موجب برتری این خودرو نسبت به مدل‌هایی همچون لیفان X60 که به گیربکس دستی مجهّز هستند گردیده است. با این حال، استفاده از یک موتور ضعیف در ساخت این خودرو در هنگام شتاب گرفتن آن بیش از پیش نمایان می‌شود و موتور این خودرو برای افزایش سرعت این اتومبیل 1.3 تنی به 100 کیلومتر در ساعت به بیش از 15 ثانیه زمان نیاز دارد و این مسئله موجب بوجود آمدن تردید‌هایی در رابطه با میزان بازده موتور این خودرو در ذهن مخاطبان شده است.

همچنین، لازم به ذکر است که استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در این اتومبیل به خوبی جواب داده است و ترکیب صحیح این ویژگی با ترمز‌های پیشرفته این خودرو باعث شده است تا رانندگی با چانگان CS35 آنچنان نیز سخت و غیر قابل تحمّل نباشد. این خودرو در سیکل ترکیبی تنها 7.2 لیتر بنزین را به ازای طی کردن مسافتی معادل با 100 کیلومتر مصرف می‌کند و موتور آن استاندارد یورو 4 اروپا را کسب کرده است و این موارد برای یک خودروی شاسی بلند چینی مناسب به نظر می‌رسند. در کل، چانگان CS35 از نظر موتور یک خودروی معمولی محسوب می‌شود و خریداران نباید انتظارات بالایی را از آن داشته باشند.قدرت موتور چانگان CS35 با وزن بالای این اتومبیل سازگار نیست.


حجم موتور 1.6 لیتر
گیربکس 4 دنده اتوماتیک
پیشرانه 4 سیلندر
محور محرک دیفرانسیل جلو
قدرت 123 اسب بخار
گشتاور 160 نیوتن متر
شتاب 15 ثانیه
سرعت 180 کیلومتر بر ساعت
حجم باک 52 لیتر
کروز کنترل دارد


امکانات رفاهی و ایمنی چانگان CS35 کدامند ؟

چانگان CS35 از نظر امکانات رفاهی با تجهیزات مناسبی به خریداران عرضه می‌شود و این مورد موجب کاهش دیدگاه‌های منفی در رابطه با این خودرو شده است. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به مواردی همچون: سیستم ترمز ABS به همراه سیستم‌های کمکی EBD، ESP، HBA و TCS،‌ 4 عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشینان جلویی خودرو، سانروف، کروز کنترل، ایموبلایزر، صندلی‌های چرمی، امکان تنظیم صندلی راننده در 6 جهت مختلف، سنسور دنده عقب، قابلیّت تنظیم ارتفاع فرمان، شیشه بالابر برقی، سیستم تهویه مطبوع، آینه‌های برقی و سیستم گرمکن شیشه عقب خودرو اشاره کرد. اگرچه این امکانات و تجهیزات در سطح بسیار بالایی قرار ندارند ولی بر اساس نظرات خریداران چانگان CS 35 از عمر مفید مناسبی بهره می‌برند و می‌توانند نیاز‌ها و انتظارات اوّلیه شما از یک خودروی کراس اوور را برآورده نمایند. در کل، امکانات این خودرو با قیمت آن متناسب هستند و استفاده از مواد اوّلیه مناسب و بادوام در ساخت تجهیزات این خودرو موجب افزایش رضایت خریداران شده است.


داخل کابین چانگان CS35


امنیت چانگان CS35 در تصادفات چگونه است ؟

چانگان CS 35 همچون سایر خودروهای چینی موجود در بازار‌های داخلی در تست‌های ارزیابی ایمنی موسسه‌ی Euroncap شرکت نکرده است و نمی‌توان نظری را در رابطه با ایمنی آن ارائه داد. با این حال، بر اساس ویدیو‌هایی که در یوتیوب در رابطه با میزان ایمنی این خودرو منتشر شده‌اند می‌توان متوجّه شد که بدنه‌ی چانگان CS 35 از حداقل ویژگی‌های ایمنی برخوردار است و مقاومت سقف خودرو آن در سطح قابل قبولی قرار دارد و خرید این خودرو می‌تواند قسمتی از نگرانی‌های شما در رابطه با ایمنی خودروهای داخلی را برطرف کند.تجهیزات و امکانات این خودرو توانایی رفع نیاز‌های اوّلیه شما را دارند

قیمت چانگان

قیمت چانگان CS35

چانگان CS35 از نظر طرّاحی ظاهری و زیبایی فضای کابین قطعاً بهتر از سایر تولیدات شرکت‌های خودروسازی چینی است ولی موتور این خودرو اصلی‌ترین ایراد آن محسوب می‌شود و ممکن است که بازده عملکردی این خودرو نتواند انتظارات شما را برآورده نماید. با این حال، استفاده از فرمان الکتریکی و سیستم‌های کمکی مختلف موجب ارتقاء تجربه‌ی رانندگی با این اتومبیل شده است و آن را به گزینه‌ی مناسبی برای خرید تبدیل کرده است. در کل، چنانچه قصد خرید یک خودروی شاسی بلند را دارید ولی توانایی پرداخت قیمت بالای خودروهای کره‌ای و ژاپنی را ندارید، چانگان CS35 در میان سایر تولیدات چینی انتخاب بهتری محسوب می‌شود و می‌تواند نیاز‌های شما را تا حدودی برطرف نماید.


مقالات مرتبط

© Copyright 2019 All Rights Reserved

secured